zaterdag 11 juli 2015

Cherry up! Kersentijd part 2

Cherry Up!
Kersentijd part 2

'Het is weer kersentijd!
Dat wil ik graag vieren, met een vrolijk kaartje!'
Kondigde ik twee weken geleden aan op mijn (kersen)blog.

Collage 1 (met de klok mee) foto's van: @ietsiepietsiekitschie, @anzwaan, @maryanddyve, @joselien, @sikensteek & @hipgemaakt

Vervolgens vergat ik dat blog zelf aan te kondigen...
Wat natuurlijk niet echt handig van mij was.

Maar ja, het was dan ook niet echt belangrijk.
Het was meer een klein gebaar.
Hoewel draait daar niet uiteindelijk alles om?

(Mocht je het vorige blog eerst willen lezen, dit is de link.)

Collage 2 (met de klok mee) foto's van: @annekruitfotografie, @pimpenelle, @vintageinteriorxx, @hiskehis, @makienverkroost & @kikiposthuma

Hoe dan ook, ineens dacht ik er weer aan.
Dat een actie zonder actie, geen actie is...

Dus kondigde ik mijn kaartenactie wel aan op Instagram.
Wat een leuke reacties!! En wat een gezelligheid!!
De kersen vlogen heen en weer over Instagram.

Vechtende dino's: @dachshundbrigitte

De één bleek nog creatiever dan de ander.
Ik ben duidelijk niet de enige die van kersen houdt!
De leukste ervaringen blijven toch wel degene je niet verwacht.

Collage 3 (met de klok mee) foto's van: @daniellejacobs, @mijnwillemijn, @joboeyden, @jaamieksa, @hiskehis & @liefsvanlie

Zelf kocht ik afgelopen weken ook vele bakken kersen.
Ik wilde zelf ook een creatieve kersenfoto plaatsen op Instagram
Maar ze waren steeds op voordat ik het wist.

Of ik vergat ze… 
Want het waren namelijk zulke weken.
Van die weken waarin je zelfs je kersen vergeet...

Collage 4 (met de klok mee) foto's van: @janinethe66, @sandiejalalian, @janinethe66, @mani_di_anne, @silviamagdalene & @hip_gemaakt

Maar op Instagram werden de kersen niet vergeten!
Ze werden gebakken, gehaakt, geschilderd, genaaid en gegeten.
Maar vooral veel gefotografeerd!

Collage 5 (met de klok mee) foto's van: @dachshundbrigitte, @mariawilhelmina, @ba_bs, @mariawilhelmina, @leukgelukt & @madebywhisperingflower

 Ik werd er super blij van.
Omdat er teveel waren om allemaal te plaatsen.
Maakte ik er deze vrolijke collages van.

Collage 6 (met de klok mee) foto's van: @? - laat even weten -, @linnie_79, @ietsepietsiekitschie, @lonbondesign, @despruitenvandora & @fabcroc

Mocht ik je naam/foto vergeten zijn.
Vergeef het mij dan.

Ik kon tussen de kersen bijna dit blog niet meer zien :-)

Vogeltje van @tamatek

Wel maakte ik vandaag zowaar onderstaande kersenfoto.
'Heb je ooit zulke stille vogels naast een bak kersen gezien?'


Dankjulliewel allemaal voor al jullie leuke foto's!
Maar vooral voor het vrolijke meedoen.

In plaats van vijf heb ik tien winnaars getrokken:

@anzwaan
@ietsiepietsiekitschie
@stikensteek
@kikiposthuma
@makienverkroost
@daniellejacobs
@silviamagdalene
@dachshundbrigitte
@tamatek
@lonbondesign

Gefeliciteerd!

Sturen jullie je adres op?
- Via privéberichtje op Instagram 
- Via contactformulier op www.rodekers.nl

Dan stuur ik een 'rodekerskaartje' naar jullie toe.



(NB. De rode kers posters vind je in de webwinkel: www.rodekers.nl)

Let's cherry up!!



10 opmerkingen:

  1. Kleine rechtzetting: de vechtende dino's komen wel van mijn Instagramaccount,eh, geen idee wat tuffie vintage ineens hierbij komt kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt om het aan te passen.

      Verwijderen
    2. Hoi Brigitte, Wat vervelend de namen zijn door elkaar geraakt. Ik heb het gelijk aangepast zoals je hebt kunnen zien. Stuur je nog je adres. Je hoort bij de kaartjes winnaars!

      Verwijderen
  2. Ik heb je blog gevonden via je comment bij Alet van Toiluly. Toevallig heb ik net een stempel gemaakt van twee rode kersen. Een blogpost volgt. Ik vind je poster prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie collages allemaal. Die met de dino's is super!
    Prachtige kersenposter!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! De grappige dingo's zijn gemaakt door Brigitte. Zie hierboven!

      Verwijderen
  4. Ik heb hem gekregen! Erg mooi gemaakt!! Dankjewel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Corine,

    Kersenkaartje vandaag in de bus gevonden (de Belgische feestdag heeft het wat opgehouden vrees ik)

    Dikke merci.

    Lieve konijntjes ook, ze gaan zo meteen op mijn blog:
    http://www.homeiswherethedachshundis.blogspot.be

    Geef me een kwartier en ga gerust maar eens kijken.

    Fijne avond,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen